16 Ağustos 2010 Pazartesi

Avea daki Mantık Hatası

Bu ikinci kez Avea'ya tecrübem oldu. Galiba da son tecrübem olur. İlkinde eski hattını iptal ettirip Avea'ya (Aycell Aria) geçenlere açılış ücreti almıyorlardı. Aldılar. Ben de hattı iptal ettirmiştim.

İkincisi ağustos ayı başında başka bir operatörden olan numarımı Avea'ya taşıma gafletinde bulundum. 15 gündür taşıyamadılar. Çağrı merkezini aradığımda belgelerim ellerine geçmemiş. Başvurduğum şubeyi aradım filan 2 saat uğraştırdılar hattın peşinden. Tabii eğer internet sitelerindeki bize ulaşın zımbırtısının çalışmaması bana bir işaret olmalıydı.

Güvenlik kodunu girmediğim için iletim kabul edilmedi ancak güvenlik kodunun hesabını sormak için önce güvenlik kodunu temel seviyede gösterilmesini sağlaman gerekiyor.

Ha bu arada bir de başvuruyu yaparken "sizi mobil öğrenci yapalım" dediler. Meğer mobil öğrenci tarifesine geçirmek  için de 10 TL kesiyorlamış . Tamam üyelik ücretli bir şey olabilir ama bunu kampanyaya geçtikten sonra öğrenmesin insanlar. 10 TL karşılığında Avea'ya geçin şunlardan istifade edin deyin. Dolandırmayın adamı!

Allah'tan numarayı taşımayı beceremediler de mobil girmedi.

Allah kimseyi Avea'nın eline düşürmesin.
(Amin)

TEKZİP: Avea genel merkezinden arayarak yazıları sil yoksa ağzını burnunu kırarız dedikleri için bu tekzibi yayınlıyorum. Numarasını Avea'ya taşıyanlar için mobil öğrenci şeyine geçmek ücretsizmiş. Bir de güvenlik kodunun gösterilmesi işine bakacaklarmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder