17 Haziran 2010 Perşembe

TURKCELLİ'NİN ÇEKİM GÜCÜ

Eskiden firmalar, kendileri için reklam müzikleri yaparlardı. Sonra Türk Sanat Müziği filan kullanılmaya başlandı. Derken hemen tüm tarzdaki şarkılar değiştirilip reklam müziği olarak kullanmak adet oldu. Şu aralar RAP adı verilen açılımı ritmik Amerikan şiiri olan rezillik boy göstermekte.

Tabii bunları yapmak da bir maliyet ki reklamın kendisi maliyet. Turkcell sanırım bu yüzden reklamlarını artık müşterilerine çektiriyor. Pazarlama stratejisi olarak baktığımızda çok akıllıca bir iş yaptı Turcell. Sen kendi özelliklerini anlatırsan reklam olur ama müşterin senin özelliklerini söylüyorsa o kanıt olur. Üstelik bunun için de bütçe ayırmana gerek kalmaz. En azından diğerleri kadar.

Her şey iyi güzel, şarkıların içine edildi mesaj verme kaygısı ile. Hatta bu uğurda Yaşar bile PVC fetişti oldu. Hatıralarımıza ortak olan şarkılar, bestekarları ya da işte hak sahipleri tarafından SATILDI hatıralarımızla birlikte reklam şirketlerine peki iyi ama ilahilerin suçu nedir arkadaş?

Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla
Kandiliniz mübarek olsun ey mü'min kardeşlerim.




Ekleme: Sayın Turkcell yetkilileri,
Özel isimlerin sonuna gelen yapım ekleri ve çoğul ekler ayrılmaz. Turcell'liler ya da Turkcell'linin olmaz. Turkcelliler ya da Turkcellli'nin olur.


Öptüm bye

videoyu göremeyenler için: http://okunak.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder