29 Eylül 2009 Salı

Osmanlı'nın Torunu Olmak...

Yok Kürtler ayrılıyor Türkiye parçalanıyor, Ermenistan'ın Allah belasını versin, Kuzey Kıbrıs'ı elimizden almak istiyorlar söylemlerine karşı İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü'nce son nokta konmuştur. milli eğitimce hazırlanan haritada Kerkük, Musul, Erbil, Batum, Nahcivan ve Kıbrıs türk topraklarına katılarak ortama renk katılmıştır. Bunun bir hata olduğuna inanmak zor Bir şeylerin işaretçisi. Osmanlı'nın torunlarıyız biz. Sahip olduklarımızı hiçbir zaman unutmayız.

Asıl amaç Fatih Sultan Mehmed'in ulaştığı sınırlara yeniden ulaşmak. İnanıyorum RTE, bu Kasımpaşalılık'la başarır bunu da... Van munit arkadaş, Benim atam aldı buraları zamanında bizimdir buralar konstantin'ini de al git der inanıyorum ben. Halk bizi seçti dünyanın %47'sine hükmetmemiz lazım haklılığıla. zaten geri kalanı da denizlerle kaplı dünyamızın.

Bak şimdi taşlar yerine oturmaya başlıyor yavaş yavaş. RTE, önce İstanbul'un başına geldi. sonra başbakan oldu. Baykal dahil tüm parti kurum ve kuruluşların filan nutku tutuldu. Nutku tutturuldu ama olsun tutuldu diyelim biz, muhalefet yapamaz oldular. Türkiye'de iktidarını sağladıktan sonra cemaat filan ayaklarıyla Amerika'ya Obama'yı seçtirdir RTE, yetmedi Amerika'da kongre binası önünde cuma namazı kıldırtdı RTE. Bugün Kerkük, Erbil Batum, Nahçivan, Kıbrıs... Yarın Viyana kapılarındayız. Olmadı schengen vizesi alırız.

Bak şimdi aklıma gelen başka bir ip ucu daha. Ne demişti Ahsen Unakıtan? "Rab'bime sordum Cleveland dedi"

Artık onlar düşünsün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder