13 Ekim 2009 Salı

Ülker mi?

Nostaljik bir reklam, nerde çıktı karşıma hatırlamıyorum yıllar sonra... Marka kaliteli, güvenilir, lezzetli filan orası beni çok bağlamıyor da bu reklam çocukluğumda da sinir ederdi beni. Bak gene sinirlendim.

Alış-veriş yaparken birileri gelir hani "bıyriiin yardimci olabilir miyiiim?" diye böyle ağzını yaya yaya biterler yanında. Yahu yardıma ihtiyacım olsa çağırırım seni ki ne zaman yardıma ihtiyacım olsa ortada kimse yoktur o da başka bir sinirseldir ya neyse. Yapmışım alış-verişi karşımda dikilmiş biri. Ürünlerin ismi zaten görünüyor. Gelmiş "Ülker mi?" diye soruyor. Kör müsün yazıyor işte Ülker diye, endoplazmik retikulum yazmıyor ya bak yazmış işte ÜL-KER daha neyini soruyon?

Sonracıma, bi kamu kuruluşunda çalışan ablanın masasına zoom giriyor. Bildiğin Devlet Malzeme Ofisi'nin masalarından, yanında demirbaş numarası yazar beyaz yarısı akmış yağlı boyayla ki nefffret ederim birilerinin böyle aradan dereden dikiz atmasına. Belki orkid'im var kardeşim. Bilsin istemiyorum kimse menstrüel sikluslarımı.

Sonra, adam banka oturmuş ağzına atacak püsküğtünüü. O ne la tam o sırada mikrofonu sokuyor ağzına "Ülker mi?" O mikrofonu çevirip sokasım geliyor ağzına.

Sahi nasıl mikrofon la o?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder