21 Ekim 2009 Çarşamba

Tecrübeli Gözlemeci Olsam...

Çocukluğumun belki de en lezzetli tıkınmacıydı gözleme. Bizde velibah diye geçerdi ama olsun güzeldi. O kadar hoşuma giderdi ki ateşten indikten sonra yağlama işini hep ben yapardım. Tabii diğer kardeşlerimden fırsat kalırsa... O derece lezzetliydi benim için.

Hiç unutmuyorum bir keresinde ne olmak istiyorsun diye sormuştu gelen bir misafir. Gözlemeci demiştim de çok gülmüşlerdi. Oğlum yine gözleme yap ama hobi olarak yap demişlerdi. Oysa ne olurdu sanki? Ben de her büyüğüm gibi liseyi bitirip öss ve öys hazırlanırdım gözleme yerken. Gözlemecilik fakültesini kazanrdım. Hatta hoşuma giderse master filan da yapabilirdim. Doktora yapmak istemezdim çünkü doktora gözleme yaparsam kendime gözleme kalmaz zannediyordum.

Önümü kesmeselerdi, birazcık destek olsaydı şimdi tecrübeli bir gözlemeci olabilirdim. Okuduk da ne olduk? Biyobog!

İşte yıllar yıllar sonra beni hüzne boğan o iş ilanı. Tecrübeli gözlemeci nasıl bir şey acaba diye düşündüm ama sonra yaşadıklarım geldi aklıma. Oysa çok lezzetli bir işe sahip olabilirdim. Hatta kendi gözleme şirketler zincirim olabilirdi.



Yine de gidip bi CV bıraksam, çocukluğumda yaşadığım deneyimleri anlatsam, aynı anda iki gözlemenin nasıl yağlanabileceğiyle ilgili fikirlerimi paylaşsam...

İşe yarar mı ola?

kaynak: ttp://okunak.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder